DE MABANI CONSULENTE AAN HET WOORD ANJA VAN HENDE

Anja is al jaren trouwe klant van Mabani. Ze leerde het merk kennen op de stand van een lokale beurs en was onmiddellijk verkocht aan de eigenzinnige stijl van de Mabani juwelen. Wanneer ze op zoek ging naar een bijverdienste, aarzelde ze geen enkel moment: Mabani was voor Anja een uitgemaakte keuze!

IMG_0137

Anja, hoe percipieer jij Mabani als bedrijf?  “Mabani is een top bedrijf om voor te werken! Ik ben er nog maar een kleine drie jaar aan de slag maar wat me heel snel is opgevallen, is dat het bedrijf vooruitstrevend en ambitieus is! Daarnaast voel je je er als consulente geen nummer en wordt je er als persoon echt gewaardeerd. Dat is dan het voordeel van kleinschaligheid.

De maandelijkse vergaderingen met de regioconsulenten en zaakvoerster Ann Pauwels zijn zeer motiverend. De bedoeling van deze vergaderingen is dubbel. Aan de ene kant is het de gelegenheid voor de consulenten om feedback over de demonstraties te geven en om onze verwachtingen en soms ook onze verzuchtingen met de zaakvoerster te delen. Aan de andere kant, communiceert zij op deze meetings ook naar ons toe: cijfers, evolutie van de afgelopen maanden, nieuwigheden in het assortiment, nieuwe initiatieven, …
Deze maandelijkse vergaderingen verlopen steeds in een zeer gemoedelijke sfeer. Wat wil je … als je zoveel vrouwen bij mekaar zet… ”

08b

Wat vind je zo bijzonder aan het merk Mabani?  “De juwelen van Mabani zijn unieke creaties en stukken, waarmee ik bedoel dat ze niet het resultaat zijn van massaproductie: je vindt ze niet overal en niet altijd. Sinds het begin spreken deze pareltjes me dan ook enorm aan als persoon. Wanneer ik een kleedje koop wil ik niet dat de helft van mijn dorp met hetzelfde kleedje rondloopt. En dat geldt ook voor mijn juwelen. De sieraden van Mabani sluiten dus perfect aan bij mijn persoonlijkheid. Daarnaast zijn ze zeer kwalitatief en zit de ratio prijs-kwaliteit in mijn ogen zeer goed.”

statement ring

Hoe ziet je de toekomst van Mabani? “Zaakvoerster Ann Pauwels is zeer ambitieus en loopt over van de nieuwe ideeën. We vernieuwen dus permanent en dat is positief. Ann heeft niet alleen de ideeën, maar neemt ook de nodige stappen om ze tot werkelijkheid te brengen. Mabani bestaat nu al 37 jaar en ik ben ervan overtuigd dat het bedrijf nog zeer veel mooie jaren voor zich heeft!

Op dit ogenblik is er heel wat nieuws aan de gang bij Mabani. In de komende maanden zullen we echt baanbrekend werk verrichten. We moeten onze plannen nu nog enigszins geheim houden, maar consulenten en klanten zullen m.i. opgetogen zijn over de nieuwe wegen die we binnenkort zullen inslaan.”

 Om af te sluiten, heb je advies om de bekendheid van Mabani te verhogen? “Vandaag vind ik dat Mabani nog niet genoeg gekend is en dat het merk op dat vlak een extra boost kan gebruiken. De laatste maanden is er al heel veel gebeurd: wedstrijden, aanwezigheid op sociale media (Facebook en Instagram), zoektocht naar een waardevolle ambassadrice voor onze juwelen…”

social-media-signs

“En de plannen die we nog niet mogen openbaar maken, zullen zeker bijdragen tot een grotere bekendheid van het merk. Ik kan dus enkel maar positief zijn over de toekomst van Mabani… ”
We zijn benieuwd …

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s